1 |
نیاز سنجی( شیوه های بررسی وضع موجود ) |
نیازهمکاران به وبلاگ گروه آموزشی زبان انگلیسی جهت تعامل با گروه آموزشی زبان انگلیسی |
||||
2 |
طرح مسأله و علت یابی
|
علت تعامل کمرنگ همکاران با گروه آموزشی زبان انگلیسی چیسیت؟ |
||||
3 |
عنوان برنامه |
بهبود روش های یاد دهی و یادگیری(طراحی آموزشی) |
||||
4 |
اهداف و نتایج مورد انتظار برنامه |
1.فعال سازی وبلاگ گروه آموزشی زبان انگلیسی 2. ایجاد انگیزه درهمکاران بای استاده از وبلاگ گروه 3.درخواست از هکاران برای ارائه مطالب مفید در وبلاگ گروه
|
||||
5 |
عناوین فعالیت ها |
دامنه فعالیت |
زمان اجرا |
اعتبار مورد نیاز |
||
فعال کردن وبلاگ گروه آموزشی زبان انگلیسی |
ناحیه یک |
آبان ماه |
درحد مقدور |
|||
فراهم نمودن زمینه تعامل همکاران از طریق وبلاگ |
ناحیه یک |
آذر ماه |
درحد مقدور |
|||
پربار کردن وبلاگ جهت استفاده دبیران |
ناحیه یک |
دی ماه |
درحد مقدور |
|||
برسی وبلاگ های گروه های آموزشی زبان انگلیسی استان های دیگر |
ناحیه یک |
بهمن ماه |
درحد مقدور |
|||
معرفی بهترین وبلاگ ها جهت استفاده دبیران |
ناحیه یک |
بهمن ماه |
درحد مقدور |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
6 |
مستندات قانونی فعالیت ها |
بر طبق آیین نامه های آموزشی و سند تحول بنیادین سازمان آموزش وپرورش |
||||
7 |
شیوه ارزشیابی از فعالیت |
نظر سنجی از همکاران و میزان رضایت آنان |
||||
برنامه عملیات سالانه گروه آموزشی درس زبان انگلیسی مقطع متوسطه سال تحصیلی: 1392- 1391
1 |
نیاز سنجی( شیوه های بررسی وضع موجود ) |
نیاز دبیران به استفاده از smart boar در تدریس زبان انگلیبسی |
||||
2 |
طرح مسأله و علت یابی
|
چگونه از فن آوری روز در تدریس استفاده کنیم؟ |
||||
3 |
عنوان برنامه |
خلاقیت و نوآوری(تکامل تدریجی اهداف آموزشی) |
||||
4 |
اهداف و نتایج مورد انتظار برنامه |
افزایش توانایی دبیران در تدریس دروس زبان انگلیسی با استفاداز فن آوری نوین smart boardدر واحد های آموزشی
|
||||
5 |
عناوین فعالیت ها |
دامنه فعالیت |
زمان اجرا |
اعتبار مورد نیاز |
||
تشکیل کارگاهآموزشی و آمزش زبان با استفاده از smart board |
ناحیه یک |
آبان ماه |
در حد کفاف |
|||
معرفی وبرگزار دوره های ضمن خدمت |
ناحیه یک |
آذر ماه |
در حد کفاف |
|||
معرفی سایت های آموزش زبان انگلیسی |
ناحیه یک |
دی ماه |
در حد کفاف |
|||
تعامل با دبیران وپاسخ به سولات انان |
ناحیه یک |
بهمن ماه |
در حد کفاف |
|||
ارتباط با گروه آموزشی استان |
استان |
اسفند ماه |
در حد کفاف |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
6 |
مستندات قانونی فعالیت ها |
بر طبق آیین نامه های آموزشی و سند تحول بنیادین سازمان آموزش وپرورش |
||||
7 |
شیوه ارزشیابی از فعالیت |
نظر سنجی از همکاران و میزان یادگیری آنان |
||||
برنامه عملیات سالانه گروه آموزشی درس زبان انگلیسی مقطع متوسطه
سال تحصیلی: 1392- 1391
1 |
نیاز سنجی( شیوه های بررسی وضع موجود ) |
آشنایی همکاران بااهداف آموزشی کتب درسی و شناخت معایب و نواقصات کتاب های درسی |
||||
2 |
طرح مسأله و علت یابی
|
چگونه دبیران زبان را نقد و برسی کتاتب های درسی درگیر کنیم؟
|
||||
3 |
عنوان برنامه |
نقد و بررسی کتب درسی (مشارکت در برنامه ریزی درسی) |
||||
4 |
اهداف و نتایج مورد انتظار برنامه |
1.نقد و برسی و شناخت نارسایی های کتب درسی 2.انتخاب روش تدریس مناسب جهت کار آمد کردن کتب درسی
|
||||
5 |
عناوین فعالیت ها |
دامنه فعالیت |
زمان اجرا |
اعتبار مورد نیاز |
||
برگزاری کارگاه آموزشی |
ناحه یک |
آبان ماه |
به میزان لازم |
|||
نقد و برسی کتب درسی |
ناحه یک |
آذر ماه |
در حد مقدور |
|||
انعکاس نقد کتب به مسئولان مربوطه |
ناحه یک |
اردیبهشت ماه |
در حد مقدور |
|||
تهیه طرح درس روزانه وسالانه |
ناحه یک |
بهمن ماه |
در حد مقدور |
|||
معرفی کتاب های کمک درسی |
ناحه یک |
دی ماه |
در حد مقدور |
|||
معرفی نرم افزار های آموزشی |
ناحه یک |
اسفند |
در حد مقدور |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
6 |
مستندات قانونی فعالیت ها |
بر طبق آیین نامه های آموزشی و سند تحول بنیادین سازمان آموزش وپرورش |
||||
7 |
شیوه ارزشیابی از فعالیت |
نظر سنجی از همکاران و میزان یادگیری آنان |
||||
برنامه عملیات سالانه گروه آموزشی درس زبان انگلیسی مقطع متوسطه سال تحصیلی: 1392- 1391
1
|
نیاز سنجی( شیوه های بررسی وضع موجود ) |
ضرورت افزایش یادگیری دانش آموزان وارزشیابی میزان یادگیری آنان |
||||
2 |
طرح مسأله و علت یابی
|
با چه ابزار و روشهایی میزان یادگیری دانش آموزان را بسنجیم و کیفیت یادگیری انان را بهبود ببخشیم؟ |
||||
3 |
عنوان برنامه |
سنجش و ارزشیابی(ارتقاء سطح یادگیری و نظارت برارزشیابی) |
||||
4 |
اهداف و نتایج مورد انتظار برنامه |
1.بالا بردن کیفیت اموزش زبان انگلیسی
2.سنجش میزان موقیت دانش آموزان
3.استخراج دلایل افت تحصیلی
|
||||
5 |
عناوین فعالیت ها |
دامنه فعالیت |
زمان اجرا |
اعتبار مورد نیاز |
||
|
شیوه طراحی سوالات استاندارد |
ناحیه یک |
فروردین ماه |
_ |
||
|
برسی 5 درصد اوراق امتحانی |
ناحیه یک |
دی وخرداد ماه |
_ |
||
|
بازدید از مدارس وارتباط مستقیم با همکاران |
ناحیه یک |
در طول سال |
_ |
||
|
ارتبط و تعامل با سر گروه آموزشی زبان انگلیسی استان |
ناحیه یک |
در طول سال |
_ |
||
|
همکاری با پژوهشسرای ملا صدرا |
ناحیه یک |
در طول سال |
هزینه ایاب وذهاب |
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
||
6 |
مستندات قانونی فعالیت ها |
بر طبق آیین نامه های آموزشی و سند تحول بنیادین سازمان آموزش وپرورش |
||||
7 |
شیوه ارزشیابی از فعالیت |
برسی نتایج امتحانی دانش آموزان و میزان یادگیری آنان |
||||
نام و نام خانوادگی سرگروه و عضو گروه آموزشی : سید مجتبی خلیلی امضا و تاریخ : 18/7/1391